Доставка і оплата
Способи оплати товару:
- Оплата при отриманні у відділенні «Нова Пошта» (накладений платіж). У Вас є можливість перевірити наявність і якість товару до оплати.
- Передоплата (безготівкова форма розрахунку) — перерахування 100% суми вартості товару через відділення банку або термінал, онлайн-банк.
- Замовлення на суму менше 80 грн. відправляються тільки після повної передоплати за товар.
- Увага!!! Накладений платіж НЕ ДОСТУПНИЙ для доставки в відділення “Нової Пошти”, що мають статус “Пункт прийому-видачі”. Замовлення в такі відділення відправляються за повної передоплати за товар.
Вартість доставки:
- При накладеному платежі — 60,00 грн. (Комісії за зворотну пересилку грошей 2%);
- При повній передоплаті за товар — 40,00 грн.
- Доставка кур’єром за адресою – доставку за адресою виконує кур’єр “Нової Пошти” (Згідно з тарифами перевізника).
- При сумі замовлення понад 1000 грн. — доставка здійснюється безкоштовно.
- Доставка в відділення “Нової Пошти”, що мають статус “Пункт прийому-видачі”, виконується за повної передоплати за товар.

Терміни доставки:
- Згідно з графіком доставки «Нової Пошти», на протязі 1-2 днів в залежності від населеного пункту.
- Замовлення, оформлені з Пн.- Пт. до 16:00 — відправляються в той же день.
- Замовлення, оформлені з Пн.- Пт. после 16:00 — відправляються на наступний день.
- Замовлення оформлені у Сб. – Нд. або святкові дні відправляються в перший робочий день.
* При відсутності товару на Основному складі відправка здійснюється на наступний день.
- Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 5 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте замовлення, товар буде повернений в інтернет-магазин.
- Перед відправкою товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні товару вам необхідно перевірити його на наявність пошкоджень і в разі проблем на місці пред’явити претензії до служби доставки.
- В обов’язковому порядку перевіряйте вашу посилку на відповідність з вашим замовленням перед оплатою у відділенні «Нової Пошти».
- Продавець не несе відповідальність за термін і якість обслуговування працівників служби доставки, за пошкоджений товар при транспортуванні перевізником.
- Кур’єрська служба не приймає претензії за відкритими посилок поза складу / офісу